Serwis sprzętu medycznego

Nie pozostawiamy Państwa samemu sobie po zakupie sprzętu i nasz profesjonalny pracownik serwisu stara się udzielić jak najszybciej odpowiedzi.

Profesjonalna pomoc serwisowa udzielana jest naszym klientom zawsze, kiedy mają jakikolwiek problem z zakupionym u nas sprzętem medycznym bądź rehabilitacyjnym. Pracownicy naszego serwisu starają się jak najszybciej udzielać odpowiedzi na wszelkie pytania.

Jesteśmy certyfikowanym podmiotem świadczącym usługi serwisowe na terenie całej Polski. Spełniamy wszelkie wymogi do wykonywania czynności zgodnie z obowiązującym prawem.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w profesjonalnym serwisie respiratorów do wentylacji domowej , koncentratorów tlenu, ssaków medycznych, pomp infuzyjnych i żywieniowych oraz innego sprzętu medycznego, uwzględniając wytyczne producenta danego sprzętu.

Od 10-ciu  lat jesteśmy jedynym autoryzowanym serwisem respiratorów, aparatów do wspomagania bezdechu sennego i ssaków firmy LöwensteinMedical(dawniej Weinmann)

Wiele lat  współpracujemy jako wyłączny autoryzowany serwis żywieniowych pomp dojelitowych i pozajelitowych firmy FreseniusKabi.

 

Kamil Oracz - Serwis

Kamil Oracz

Kierownik ds. serwisu i magazynu

Posiadamy certyfikaty serwisowe z zakresu obsługi, naprawy i konserwacji wielu urządzeń medycznych służących do wentylacji domowej, tlenoterapii https://medseven.pl/tlenoterapia/, wspomagania kaszlu, usuwania wydzieliny takich jak:  LowensteinMedical, Weinmann, Breas,  Devilbiss,  Micrel, Hedy,  Hersil, Respironics,  BMC, Utech

Dlaczego serwis sprzętu medycznego jest ważny?

W przypadku każdego urządzenia regularne przeglądy techniczne i bezzwłocznie wykonywane naprawy wszelkich ewentualnych usterek są gwarancją jego długiej żywotności oraz bezawaryjnego działania. Sprzęt medyczny służy do przeprowadzania działań o charakterze medycznym, leczenia, pomocy w wykonywaniu podstawowych czynności życiowych, a często nawet do ratowania życia. Z tego względu serwis sprzętu medycznego jest niezwykle istotny. Tylko prawidłowo funkcjonujące urządzenia dają gwarancję całkowitego bezpieczeństwa pacjenta oraz efektywności stosowanego leczenia. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego przywiązujemy wielką wagę do szybkiej reakcji na każde zgłoszenie serwisowe oraz jego obsługę na najwyższym poziomie.

 

Zgłoszenie serwisowe

Jak składać zgłoszenia serwisowe w naszym serwisie sprzętu medycznego?

Służymy doradztwem i szkoleniami w zakresie użytkowania sprzętów medycznych a przede wszystkim pomocą w rozwiązywaniu usterek i problemów podczas jego użytkowania.

Nie pozostawiamy Państwa samemu sobie po zakupie sprzętu. Wiemy, jak ważna jest niezawodność oferowanych przez nas urządzeń, dlatego pracownicynaszego serwisu starają się zawsze udzielić jak najszybszej i jak najbardziej wyczerpującej odpowiedzi na wszelkie nurtujące naszych klientów pytania.
Zgłoszenia serwisowe prosimy składać za pomocą formularza dostępnego na stronie.
Nasze działania są skierowane nie tylko do jednostek zdrowia, placówek medycznych oraz firm, ale również do klientów indywidualnych.

 

Nasze działania nie są tylko skierowane do jednostek zdrowia czy firm, ale także do klienta indywidualnego.

Masz jakiekolwiek pytania?

Skontaktuj się z  nami pod ogólnym numerem telefonu  +48 668 258 404 w sprawach pomp do żywienia Fresenius Kabi Serwis +48 720 883 177, lub napisz do nas na adres  serwis@medseven.eu

Pozdrawiamy serdecznie

Tomasz Migdalski - Serwis

Tomasz Migdalski

Koordynator ds. serwisu

Mikolaj Astukiewicz  - Serwis

Mikołaj Astukiewicz

St. specjalista ds. serwisu

Grzegorz Smialek - Serwis

Grzegorz Śmiałek

Specjalista ds. serwisu

Grzegorz Nowicki - Serwis

Grzegorz Nowicki

Specjalista ds. serwisu

Roman Grochowski - Serwis

Roman Grochowski

Mł. specjalista ds. serwisu

Michal Wejchert - Serwis

Michał Wejchert

Pracownik d.s serwisu

Tomasz Zaborowski - Serwis

Tomasz Zaborowski

Pracownik d.s serwisu





www.medseven.pl - Oddychanie, Tlenoterapia, Koflator, Respirator, Koncentrator Tlenu, Aparatura medyczna Bydgoszcz.